Välkommen!

Ja, nu har jag också kastat mig ut i den stora bloggvärlden! Jag som skriver heter Maria, men den här bloggen kommer till största del att handla om mitt hundliv, som jag delar tillsammans med schäferkillen Tretjak´s Falco. Men för att mina vänner, som fortfarande inte blivit hundfrälsta, ska hitta något av intresse här, kommer jag även att skriva om sådant i livet som faktiskt inte har med hund att göra :-)

Varmt välkommen!

Falco på stadspromenad, en strålande vacker marsdag 2005

Falco, en strålande vacker marsdag 2005.

Kommentarer
Postat av: Brittinger

Grattis!!! Jag tycker att ni gjorde det jättebra! Lycka till med den fortsatta träningen och tävlandet!

2006-04-24 @ 21:29:28
Postat av: Brittinger

Vilka fantastiska bilder och det är jätteroligt att få följa med på din och Falcos resa! PS bilden med Falco i vitsippshagen är underbarDS.

2006-05-08 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0