Beroendeframkallande

 

Hoppas inte att husse läser det här blogginlägget... Det är nämligen ingen handske i damstorlek som Skurkhunden leker med ;-) 


Idag fick vi äntligen se solen igen. Det är nästan tre veckor sedan sist. Tänk vilken magisk förvandling; det gråa och tråkiga blir gnistrande vackert.

 

Efter lunchen packade jag ner Lilleman i vagnen och tog med mig en själaglad Skurkhund på promenad. Ja, promenad förresten, det var en lätt överdrift. Några kliv utanför tomten är kanske en mer korrekt beskrivning. Foglossningen har känts bättre sista tiden och då brukar det komma ett bakslag när jag glömmer bort (läs: förtränger) att kroppen fortfarande har sina begränsningar. Jag var uppenbarligen igång lite för mycket i helgen och det straffar sig nu.

 

Men lite fotograferande och bus med Skurkhunden fick jag till i alla fall.

 

I övrigt har jag snöat in fullständigt på Photoshop senaste veckan. När barnen har somnat på kvällarna har jag satt mig ner och testat olika funktioner och verktyg. Mest för att lära mig hur programmet är uppbyggt. Varje kväll har jag lärt mig något nytt och det motiverar mig att fortsätta. Det är riktigt farligt att öppna programmet för tiden försvinner fullständigt. Helt klart beroendeframkallande.


Kolla in skuggan!

Jädrar i det! Samtidigt som jag skriver detta tar herrarna OS-guld i stafetten!!!

Hurra, hurra, hurra, hurra!!!/Kakmonstret


Kommentarer
Postat av: Anna

vilka härliga vinterbilder Maria! du är väl glad att få en vinter med massa snö kan jag tänka mig :)

kram anna

2010-02-25 @ 10:38:00
URL: http://annablogg.blogg.se/
Postat av: Kakmonstret

Hej Anna!



Du har rätt, jag älskar snön! Men är inte lika förtjust att det tar en himla tid varje gång vi ska ut. Längtar till den dag ett par sandaler räcker...

2010-02-25 @ 12:00:38
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0