Bilder från Köpenhamn

Känner att jag egentligen är för trött för att formulera mig. Tror att jag nöjer mig med att lägga in två bilder från senaste Köpenhamnsresan. Var iväg med jobbet på konferens i två dagar för någon vecka sedan. Mesta delen av tiden satt vi i ett fönsterlöst konferensrum med minimal syretillförsel, men lite tid att njuta av den danska huvudstaden blev det tack och lov ändå.

cyklar

Trots att Köpenhamn är en så stor stad känns det som om cyklarna dominerar över biltrafiken. Ett mycket sympatiskt drag. Köpenhamn har småstadens mysighet och storstadens utbud. En trevlig kombination.

loppisfynd?

Strosade förbi en loppmarknad. Den här dockan såg nästan lite makaber ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0