Helsingborg



Lillmatte njöt av varje sekund! (Bilden är tagen av husse.)

Vi har spenderat några dagar hos svärmor som bor en bit utanför Helsingborg. Det var skönt att komma iväg. Sista månaderna har jag ju knappt lämnat huset, så ett miljöombyte var välbehövligt. Dessutom är det alltid roligt att träffa husses släktingar i Skåneland. De är så himla "goa" och det är jag så tacksam över. Det är ju inte alla som har förmånen att trivas lika bra ihop med sin partners familj som jag...



Visst är det något speciellt med solrosor? Jag har alltid fascinerats av dem. Den här växer och frodas i trädgåden hos husses faster och farbror.

Nu ska jag borsta tänderna och ta och natta mig och Lilleman. På återseende!/Kakmonstret


Kommentarer
Postat av: anna

vad stor hon blivit lilla hanna :) himla söt... kram anna

2009-07-27 @ 13:24:22
URL: http://annablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0