Bloggen omnämnd i lokaltidningen!

I torsdags när det var kursavslutning sa Carina att min blogg fanns med på en lista i Sydöstran. Det var visst några Karlskronabloggar som var omnämnda. "Du skämtar!" var min spontana reaktion. Det här kom upp precis som jag skulle stoppa in hund och barn i bilen, så jag kunde inte kolla närmare om det verkligen stämde. Lite nyfiken blev jag i alla fall, så väl hemma gick jag in på Sydöstrans hemsida. Och visst, de hade en artikel om bloggar, men någon lista kunde jag inte se.


Idag fick jag ett brev med posten från Carina. Hon hade varit gullig och klippt ut artikeln åt mig - för det visade sig att det inte alls var något skämt. Jag har inte riktigt blivit klok på hur Falcobloggen har hamnat på listan. Men jag tycker naturligtvis att det är oerhört roligt! På något outgrundligt vis har bloggen färdats genom cyberrymden och landat hos dem som satt ihop listan.

Eftersom artikeln inte finns i Sydöstrans nättidning kan jag inte länka till den. Här kommer därför ett foto av själva listan.




Ingen vidare snygg bild, så den får visas i litet format, men klicka på den så blir den större. 



Kan inte låta bli att lägga in den här nytagna bilden av lillmatte. Livet leker!

P.S Har ni tänkt på att ordet blogg inte finns med i Words rättstavningsprogram? Kanske dags att uppdatera det programmet lite... D.S


Kommentarer
Postat av: Carina

Visst var det kul med listan!

Hon e så himla go er Hanna"panna". Så snäll o så himla lätt att skratta. Men hon har ju att brås på!

/kramiz Carina med Vilda o Dessan

2008-06-09 @ 23:16:11
Postat av: Mamma

Det här var ju jätteroligt!!!!! Och- du är en jätteduktig fotograf + att jag får många goda skratt när jag läser dina inlägg!

Vi ses snart!

Mamma

2008-06-10 @ 09:32:40
Postat av: gammelhusse och Tina

Grattis! Vi har bara väntat på uppmärksamheten. Fantastiska bilder och välformulerade roliga texter. Vad kan man mer begära. Vi längtar efter er !

2008-06-10 @ 09:58:47
Postat av: Eva

Haha, vad kul att "skurkhunden" Falco blev lite uppmärksammad:) Vilken söt liten dotter du har Maria!! Saker i näsan är ju hur lattjo som helst!!??



Eva och alla vovvar!!

2008-06-12 @ 18:25:18
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0