Snopet besök på förlossningen

I tisdags var det tänkt att pyret i magen skulle komma ut. Vi hade en tid på förlossningen 07.30 för igångsättning. Men efter den inledande undersökningen visade det sig att jag inte var så "mogen" som vi hade trott och hoppats på. Det hade inte hänt mycket sedan förra veckans undersökningar. Erbjudandet om igångsättning stod visserligen kvar från förlossningens sida, men jag fick kalla fötter. Utan att gå in på några detaljer var förra förlossningen en minst sagt jobbig upplevelse (då blev jag också igångsatt) och jag vill göra allt som står i min makt för att inte vara med om den igen. Efter några minuters grubblerier beslutade jag mig därför att ta med mig den blivande tvåbarnsfadern samt den medhavda förlossningsväskan och åka hem igen... Minst sagt snopet. Men nu har jag haft ont så länge, så några dagar hit eller dit spelar ingen roll. Vi har en ny tid för igångsättning nästa vecka. Men jag förbehåller mig rätten att vara lite hemlig om när ;-)

Jag har precis lärt mig hur jag ska kopiera in Youtubeklipp i bloggen. Tipset fick jag från den här matnyttiga hemsidan. Premiärklippet visar en deltagare från Britain's Got Talent 2009. Killen är tydligen bara 17 år. Jag hade faktiskt kunnat vara hans mamma! Lyssna och njut.



Hej så länge!/Kakmonstret

Kommentarer
Postat av: Eva

Bra då vi vi!! jag blev lte orolig när det inte stod något!! Lycka till Maria!

2009-06-18 @ 12:59:59
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Inger o Nanna

Tack för besöket på hemsidan och trevlig Midsommar. Lycka till med den lilla nya tillskottet.

2009-06-18 @ 17:10:21
URL: http://www.baskarpsbeauceroner.se/
Postat av: Anna

hej! jo, det kan man ju kalla snopet. men samtidigt förstår jag att du hellre vill det ska komma igång av sig själv. hoppas det blir så :) trevlig midsommar på dig! kram anna

2009-06-19 @ 09:48:50
URL: http://annablogg.blogg.se/
Postat av: Irene Hallberg

Hej



Kul att se att du börjat blogga igen! Jodå jag var på din klubb och tittade på SM i lydnad! Vet inte om jag skvallrat eller om du sett det men Taiga har blivit storasyster till ett yrväder vid man Izla :o)

2009-06-19 @ 23:30:56
URL: http://www.schaferligan.se
Postat av: Hobbelotta

Grattis till Falco på den stora födelsedagen! Tiden den springer iväg när man har roligt ;)

Hoppas allt är bra och jag får gå in här tätt nu så jag vet när lillhusse/matte nr 2 har kommit :)



Kram Lotta och Hobbe

2009-06-21 @ 16:48:42
Postat av: Irene Hallberg

GRATTIS Falco på 6 års dagen!!!

Maila mig så ska jag skicka valpbilder på Falco när han var pytte liten :o))

/ Irene

2009-06-21 @ 17:38:44
URL: http://www.schaferligan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0