En natt i Nättraby

Kröp till kojs redan klockan 20.00 igår med förhoppningen om att få ta igen lite förlorad sömn. Resultatet blev:

 

23.00 vaknade och ammade.

00.30 vaknade och ammade.

02.30 vaknade och ammade, sen kunde jag inte somna om…

04.30 ammade, slumrade äntligen till.

05.15 Lilleman vaknade, men somnade om igen, det gjorde inte jag.

 

En riktig skitnatt. Känner mig lite sjösjuk.

 

I morgon fyller Lilleman 4-månader. Om jag orkar ska jag dokumentera dagen lite närmare, som ett minne för framtiden. När Lillmatte var bebis förde jag loggbok under en längre tid. Det grundade sig i ett behov av att få grepp om en tillvaro som kändes väldigt ny och stundvis kaotisk. Den här gången har jag inte känt det behovet, men tänker göra lite dokumentationer med jämna mellanrum för Lillemans och vår skull, som ett minne över en tid som trots sömnlösa nätter går rysligt fort.

På återzzzzeende/Kakmonstret


Kommentarer
Postat av: Eva

Jaa du Maria...trösta dig med att "snart" får du sova igen!!! Lättare med valp bebisar:) Och snabbt växer de upp!! YEESSS:)



Krya på dig!! Inge roligt att inte få sova...

2009-10-21 @ 17:59:24
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0