Helsingborg t. o. r



Jag vet inte vem som blev gladast över att få träffa ett nyfött lamm, Lillmatte eller jag. Den lilla ulltussen var endast fyra dagar gammal. Lillmatte ville helst ta med sig lammet hem och grät förtvivlat när vi skulle lämna hagen.


I lördags åkte vi till Skåneland för att hälsa på svärmor och J-E över dagen. Strålande solsken men en bitande kall nordanvind höll oss sällskap.




Diar fåret en Bedlingtonterrier?”. Skämt å sido, likheten var faktiskt slående. Om ni inte känner till rasen kan ni besöka Skandinaviska Bedlingtonklubbens hemsida så ser ni att jag har rätt:-)




Så här vackra ladugårdar bygger man inte nuförtiden!


En bild från söndagens mikropromenad. Lillmatte klagar inte på att jag fortfarande inte kan gå så långt, så länge som hon får hoppa upp och ner från snödrivor.



En av vinterns snöänglar.

Kram!/Kakmonstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0