Dagens outfit



Håll till godo, en del av dagens outfit!

 

Om man surfar in på några av Sveriges mest besökta bloggar kan man snabbt konstatera att ett återkommande tema hos många är ”dagens outfit”. Det är inlägg där bloggägaren (företrädesvis en hon) visar upp vad hon har på sig för dagen, helst också med uppgifter om pris och märken. Inspirerad av detta lägger jag ut en bild på en del av den ”outfit” som jag hade på mig i morse.


Här kommer också den obligatoriska produktinformationen: 


Jeans
med hål på högra knäet, inköpta: tja… 2007 kanske? Märke: ingen aning. Det kommer jag faktiskt inte ihåg. Jag tror jag ska lägga ut dem på Tradera under rubriken ”exklusiva vintagejeans”. Det borde sätta igång en vinstbringande auktion.

 

Gråa strumpor. Dessa har jag faktiskt koll på. Köpte dem på Lindex för någon vecka sedan. Det var första gången jag köpte något i klädväg på över ett år…

 

Skinntofflor inköpta på Maxi hösten 2006. De här tofflorna har ett starkt affektionsvärde för mig. De inhandlades nämligen för att kunna packas ned i förlossningsväskan inför Lillmattes ankomst till världen. Självklart hasade jag omkring i dem på BB när Lilleman föddes också.

 

Sådär ja, det var dagens outfit det! Nu väntar jag bara på att antalet bloggbesökare ska skjuta i höjden!/Kakmonstret

 

P.S Jag återkommer senare idag med ett annat inlägg om dagens besök på polisstationen. Men det får vänta. Nu har min ätklocka ringt. D.S


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Jag tror absolut att andelen besökare kommer att öka dramatiskt efter detta inlägg :-) Elin Kling och alla andra modeorakel kan "dra något gammalt över sig"...Hur som helst så kommer din något begränsade garderob att åtgärdas å de snaraste när din egen personal shopper bosätter sig i stan.

Kram Systeryster

2010-03-10 @ 14:41:35
Postat av: Kakmonstret

Jag ser fram emot en runda på stan med dig! Bara jag får fikapauser med jämna mellanrum.

2010-03-10 @ 21:10:38
URL: http://falco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0