100% lycka!

image86

Falco på vårpromenad

Ljuset och våren besökte oss i början av förra veckan. Oj så härligt!

image87

100% lycka!

"Plötsligt händer det" säger de på Triss-reklamen (eller något liknande). I min lilla värld är högsta vinsten när lillmatte, för ovanlighetens skull, sover kvar i vagnen efter en underbart vacker vårpromenad utefter Nättrabyån. På detta en kopp nybryggt kaffe och en bulle till. Kan det bli bättre? Dessutom hade jag trevligt sällskap i egenskap av svärmor på besök.

image88

Ja, de är ju söta...

Falcos stora passion i livet är tyvärr rådjur. De här sötnosarna hälsade på i trädgården för några dagar sedan.

Nu börjar snart min favoritserie för tillfället, Anna Pihl, så det får vara allt för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Tant Brun

Härlig vinkel på bilden på Falco. Min Brazze gillar också rådjur alldeles för mycket, när han ser ett sånt märker man definitivt inte att han är 8 ½... Fina bilder.
Och snart är våren hos oss på riktigt...

2007-03-20 @ 13:54:35
URL: http://tantbruniskogen.blogg.se
Postat av: Fia

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, Falco han är sååå fin! Vad fint det blev med den nästan overkligt klarblå himlen som bakgrund. Hm, kanske det ska heta "uppgrund" LOL. Kramis!

2007-03-20 @ 17:17:10
URL: http://fiafilosoferar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tack för grattiset i min blogg. Du må tro att jag var så jätteglad.
Fina rådjur ni har i trädgården. Trodde du varit i ngn nationalpark och fotat.

2007-04-03 @ 15:43:54
Postat av: Jenniefer

Fina bilder!! Jag brukar oxå ha ett gäng hjortar el rådjur i trädgårn...Hoppas det går bra med lillan, vi får ta och träffas nån dag framöver. Önskar er en trevlig påskhelg!

2007-04-06 @ 08:52:38
URL: http://w1.455.telia.com/~u4552961
Postat av: Eva m beauceronflocken

Fiina rådjur i trädgården:) Det har vi oxå tyvärr..Min lilla tik tycker att de är VÄLDIGT fina men det tycker inte hennes matte!! Ska du till Ystad i år?? Vi hoppar detta året och tar det ev nästa! Här lär det bli fullt upp till hösten:)
Ha det jätte skönt i vår solen!!
Eva

2007-04-17 @ 15:10:40
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Taiga

Tjena Brorsan!!
Ohh vad bullen ser god ut ( Jag är nog född hungrig enligt matte).
En träningskamrat till mig drev upp ett par högbenta vitsvansar, rådjur säger matte att det är, vitsvansen sparkade till honom rätt över nosen så tänderna rök! Det var hans matte som trodde att tänderna strukig med för han blödde mycket ur munnen vi får veta mer idag när vi träffas på klubben. Våran brorsa Hobbe har tävlat i lägre spår i helgen men hans tvåbening trodde hon viste mer än Hobbes nos.... så det blev ingen uppflyttning den här gången men vi håller tassar och klor att hans matte har neverna i styr till nästa gång. Själv är jag numera en sökhund matte har äntligen fattat att jag tycker spår är urtråkigt, bättre att få springa fort över stock och sten som den lilla varg jag ser ut att vara *he he he*.
Ha en trevlig vår!
/ Taigaliten

2007-04-24 @ 13:13:09
URL: http://www.schaferligan.com
Postat av: Eva Lantz

Tack Maria! Sorgen är så outhärdlig..jag fick aldrig ens se deras ögon...de var så fina..
Hoppas att ni har det bra iallafall
Eva

2007-08-18 @ 18:02:04
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0