Sömnbrist

Lilleman vaknar ungefär varannan timme nattetid och vill ha påfyllning. Egentligen vill min kropp leka anarkist och vägra vakna, men någon mer ansvarstagande del av hjärnan ser till att tillräckligt många muskelceller väcks till liv för att den trötta kroppen ska inta amningsposition. När proceduren är klar och Lilleman nöjt somnat om igen, har jag i bästa fall två timmars sömn att se fram emot, innan det är dags igen. Tack och lov har han somnat om fram till klockan 09.00 på morgonen, så totalt får jag ihop ganska många timmars sömn. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag ser fram emot att få sova en hel natt igen utan avbrott...

Zömniga hälsningar/Kakmonstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0