Missa inte SM i Karlskrona i helgen!

Nej, inget nytt. Idag har jag uppnått datumet för "beräknad förlossning", men jag tror inte att det kommer att hända något idag heller. Inga tecken på det i alla fall.

Istället för att klaga på en värkande, orörlig kropp tänkte jag ge ett tips på en spännande helgaktivitet. Just i helgen äger nämligen Svenska mästerskapen i lydnad och agility rum i Karlskrona. All information hittar ni om ni klickar på bilden här nedanför:



Är man bara det minsta lilla hundintresserad är jag övertygad om att man får behållning av att ta sig till Karlskrona Brukshundklubb. Där kommer ni garanerat att få se på fantastiskt samspel mellan hund och förare. Speciellt agilityn är väldigt lätt att ta till sig och falla för, även för icke inbitna hundidioter. Tävlingarna börjar tidigt lördag och söndag, men pågår under hela dagarna.


Kommentarer
Postat av: Eva

Halloy, Maria!! vad roligt att du bloggar lite igen och GRATTIS ( lite i förskott då..) till en ny liten bebis:) Jobbigt att ha ont men det går snart över:)

Jodå här går "vi" i väntans tider oxå!! Scylla är större än störst.."gulp" har lite ångest!! Kanske föder ni på samma dag!? Lycka til Maria och tack för dina rader när min Silo dog, saknar honom så...

Kramar och lycka till från oss!!

2009-06-11 @ 23:11:47
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Eva

Vi önskar lycka till:)



Eva med en "helhög" beauceron valpar:)

2009-06-16 @ 20:11:38
URL: http://www.beauceroner.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0